London Life


Så var det dags.

Gick upp i ottan, släpade väskan till bilen, åkte till arlanda och utdelade stora kramar till lasse g och maggis.
Sen var det på London Heathrow jag stapplade runt på mina klackar nästa gång (De väger mest av skorna, ljushuvud på den). Min transferkille och jag letade efter hans bil i si så där en timme innan han tillsist hittade den på det första stället vi letat.
När vi precis börjat köra upplyser han mig om att det är väldigt långt att åka. Jaja tänker jag, säkert ingen fara. Var det någon fara? Ja självklart var det det. Jag bor i zon 5. Zon 5 är inte centralt. Inte centralt alls. Men jag har ändå tur. Familjen är väldigt trevlig och snäll. De är så brittiska som det är möjligt att vara. På kvällen bjöds det till och med på Roast dinner (Det var ju söndag)

De första dagarna i skolan innehöll viss turbulens haha.

Men nu är jag på banan igen. Har även kortat ner min tid här så det blir bara fyra veckor. Skolan är inte riktigt så som jag hade förväntat mig. Själva organisationen är total hafsig. Dock så är det trevligt folk här, känns helt naturligt att prata engelska hela tiden. Har varit en heldag i Notting Hill och gjort fynd på marknaden, lunchat i Hyde Park och kikat runt på shopping gatorna.

Jag tvingade även med tjejen (holländsk, 17 år) jag delar rum med till Viktoria och Albert museet haha.

Till Emma PS: Du skulle sjunga ut i parningsläte i avdelningen med gamla klänningar från svunna tider haha


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha Du får allt ta och visa mig detta när jag kommer, OM 10 DAGAR!!!!!!!!!! :D



(ps. Jag gjorde precis parningslätet för mig själv ensam i köket bara för att jag inte har gjort det på så länge. Möööööööh)

2010-09-21 @ 08:54:10
URL: http://voirmoi.blogg.se/
Postat av: Luisa

Asså ni två människor är mer speciella än mig, och därför älskar jag er :)



Ååhhh kan bara tänka mig Lasse och maggan :(



Du är i London bruden!! fett roligt, men tråkigt att du bor så långt bort från centrum eller vad man nu ska kalla det.

HAHAHHA.Nu kan du dricka kvälls-te med de, ha en teeee-party. Hahahaha, du passar fan i England, men du passar bättre i Sverige XD

2010-09-22 @ 18:26:45
URL: http://bittersweetsimphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0